Exposició: Setmana de la Natura

A partir del 22 de maig.

Un any més arriba La Setmana de la Natura i en aquesta ocasió posa èmfasi  en la feina de conservació (de científics, entitats i voluntariat), fent que moltes espècies amenaçades tinguin una segona oportunitat. Restauració de boscos, protecció dels oceans, programes de cria i reintroducció… 🌱💚 Protegir la biodiversitat és protegir la vida, no només la dels animals i plantes amenaçades, sinó també la nostra. Lluitem juntes per un #futurviu 🌍🤝🏻

A la biblioteca trobareu una exposició dedicada a aquesta efemèride ambiental amb un munt de llibres sobre sostenibilitat, natura i residu zero 📚🤩

22 de maig: Dia Internacional de la Biodiversitat 🌍🐾
24 de maig: Dia Internacional dels Boscos
5 de juny: Dia Mundial del Medi Ambient