A partir de dilluns 8 d’abril, el servei de préstec interbibliotecari entre els municipis de la Xarxa de Biblioteques Municipals tornarà a funcionar amb normalitat.
Ja podeu tornar a demanar llibres d’altres biblioteques de la Xarxa.